بزرگترین جشن مردمی انقلاب های دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهی یادم میرود که هستی ، کاش بیشتر نسیم می وزید... "






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 2220
بازدید کل : 91921
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 613
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 281
:: کل نظرات : 613

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 21

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 201
:: بازدید ماه : 2220
:: بازدید سال : 5215
:: بازدید کلی : 91921

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدایا.. تقدیر دوست عزیزم را زیبا بنویس تا جز لبخند از او نبینم..

بزرگترین جشن مردمی انقلاب های دنیا
جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 6:42 بعد از ظهر | بازدید : 1529 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

ملت ايران در 22 بهمن 88 با شكوه ترين حماسه خود را خلق خواهند كرد تا بار ديگر و در ادامه حماسه نهم دي ماه 88 دشمن را مايوس و نااميد كنند و بگويند كه با گذشت 31سال از پيروزي انقلاب اسلامي همچنان بر سر آرمان هاي امام و بيعت با رهبري ايستاده اند و نمي خواهند زير سلطه آمريكا و انگليس باشند.
ملت مي آيند تا به ضد انقلاب و جريان فتنه بگويند كه شما و اربابان خارجي تان نخواهيد توانست گردي بر دامن كبريايي انقلاب بنشانيد.
ملت ايران خواهند آمد تا بگويند ما هستيم. ما مي توانيم. ملت مي آيند تا بگويند ما از پيشرفت و تعالي كشورمان بخاطر وجود برخي افراد سست عنصر دست بر نخواهيم داشت.
ملت مي آيند تا بگويند خودشان بايد درباره سرنوشتشان تصميم بگيرند نه فتنه گران آشوب طلب و رسانه ها و راديوهاي بيگانه و اجنبي.
ملت مي آيند تا بگويند مستضعفان عالم و مسلمانان جهان، مردم عراق، فلسطين، لبنان و... مايوس نباشيد،انقلاب اسلامي هنوز زنده و بالنده است.
مي آيند تا بگويند ترديدي در ادامه راه درست خود ندارند. ملت مي آيند تا خطاب به رهبر معظم انقلاب بگويند ما تو را تنها نخواهيم گذاشت. ملت مي آيند تا خواب و توهم دشمن را در سرنگوني نظام جمهوري اسلامي نقش برآب كند. ملت مي آيد تا دل امام زمان (عج) را شاد كند و بگويند پرچم اسلام را جز به شما نخواهند داد.
ملت مي آيند تا بگويند توقف، خمودگي و واپس گرايي در نزد آنها مفهوم ندارد. ملت مي آيد تا بگويد استوارتر از گذشته در مسير پيشرفت و عدالت حركت خواهند كرد.
ملت مي آيند تا پيوند ناگسستني خود را با امام و رهبري به نمايش بگذارند.
ملت خواهد گفت از حق هسته اي خود نخواهيم گذشت. سلطه هيچ كشوري را نخواهيم پذيرفت. رژيم صهيونيستي را نامشروع مي دانيم. همچنان حامي محرومان و آزاديخواهان جهانيم. پيروز جنگ نرم هستيم. به دشمن بگوييم اگر قبول نداريد منتظر مردم در 22 بهمن باشيد.
قطع و يقيين سيلاب ملت مزدوران ونوكران استكبار را از سر راه خود برخواهد داشت و با عزمي محكم تر به پيش خواهد رفت.
مردم مي آيند تا بگويند اهانت و جسارت به امام خميني در 16 آذر، طرح شعار انحرافي و سازش با رژيم صهيونيستي در روز قدس و هتاكي و حرمت شكني روز عاشورا را بر نخواهند تافت.
نسل اول و دوم و سوم همه با هم خواهند آمد تا بگويند همه نسل ها با انقلاب گره خورده و پيوند ناگسستني دارند.
ملت خواهند گفت كه تحريم ها هر قدر شديدتر هم باشد در اراده پيشرفت و تعالي و احقاق حقوق مسلم هسته اي خللي ايجاد نخواهد كرد. مردم خواهند آمد تا بگويند با اذن خدا و با سلاح بصيرت در نبرد نرم پيروز خواهند بود. و اين بصيرت با حضور و حماسه اي ديگر نمايان خواهد شد. ايران سر منشاء بيداري در جهان است و اين نور پرفروغ تر از قبل خواهد شد. مردم مي آيند تا با حضور حماسي خود لرزه به تن دشمن و فتنه گران داخل و خارج بياندازند و بگويند كوچكترين تحرك را از نظر دور نخواهند داشت. مردم مي خواهند به دنيا بگويند يك بار ديگر عظمت ما را ملاحظه كنيد
 





:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: